Tekniktrassel

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om. Som en kommentar på ett inlägg från Genusdebatten om varför jämställdism skulle vara bättre än feminism. Några funderingar om gårdagens Min sanning på SVT. Eller några tankar om kvinnor och kampsport.

Så varför gör jag inte det? Jo, på grund av ett otroligt respektlöst hyresbolag (vid namn Alfhild Johanson m fl, mer om dem vid annat tillfälle) så bor jag nu tillfälligt hos min pojkvän. Och hos honom finns inget internet. Det fungerade okej tidigare, men nu är min iPhone så illa däran att bluetooth-funktionen helt lagt av. Alltså kan jag inte lägga upp inlägg på något annat sätt än via telefonen. Och att skriva långa texter med den gör mest att jag vill riva mitt hår.

Ska ändå försöka hålla bloggen hyfsat uppdaterad genom att smita iväg till bibliotek eller hänga kvar lite extra i skolan, men blir uppdateringarna glesare än vanligt de kommande två veckorna så vet ni varför.

Lämna en kommentar

Filed under Random snack

Kommentera

