En snabbis på temat vissling

Just nu är det så mycket marknadsföringstermer i mitt huvud att jag knappt kan tänka på annat, så bloggandet blir lite lidande. Tänkte dock åtminstone bjuda på denna bild som lades upp på den fina Facebook-sidan Supersnippan idag. Angående ett tema jag tidigare tagit upp här på bloggen, nämligen visselkillar.

I really wanna marry the guy who whistled at me from his car said no woman ever

Och med det sticker jag åter näsan i boken. Önska mig lycka till.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Skola

Kommentera

