Nytt på bloggen – Gästbloggare!

Ja, nu borde man ju bjuda på popcorn och vin, för idag är det premiär på Tjejbloggat. Jag har känt mig lite ensam här på sidan, så alldeles strax kommer det för allra första gången dyka upp en gästblogg.

Skribenten i fråga heter Malin Ulfhager. Malin bor i Göteborg och är en tidigare radiojournalist som numera läser till webbkommunikatör (med mig, vad är oddsen?). Malin säger själv att hon är en kvinna som hittills har tänk och diskuterat mycket om det här med jämställdhet men inte tidigare har vädrat sina tankar och åsikter offentligt.

Jag har bara känt Malin i någon vecka, men jag är redan övertygad om att ovan nämnda åsikter är både smarta och grymma och verkligen förtjänas att spridas ut i bloggosfären, och att Malin dessutom en skitduktig skribent.

Jag fattar ju att ni sitter som på nålar nu, men håll bara ut lite till så publiceras Malins inlägg om bara en liten stund.

Lämna en kommentar

Filed under Gästbloggar

Kommentera

